Dagsformen/Nytt PB Frivändning.



Har äntligen uppnått ett livslångt mål. Magrutor.

I övrigt drog jag upp 110 i frivändning. Har temporärt bytt ut marklyften mot frivändningar, mest för skojs skull. Kommer att återuppta marklyftandet i höst. Frivändningar är även de en bra övning som tränar hela kroppen samt explosivitet och koordination. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte haft magrutor förut?

2012-07-14 @ 23:58:47
Postat av: Mackan

Detta år det första året som jag har riktiga rutor :)

2012-07-15 @ 11:25:22
Postat av: Martin

Grym form! Och grattis till 110 i vändning. :)

2012-07-16 @ 21:14:12
Postat av: Torsten

Hejsan!
Funderade över en sån sak som stronglift schemat. vad anser du om det? Verkar intressant, dock skulle jag gärna lägga till nån övning som koncentrerar sig specifikt för bakaxlar samt möjligtvis en vad övning. Men de sägs ju uttryckligen på deras hemsida att man enbart gör schemat mer ineffektivt genom att lägga till övningar. Har du någon som helst erfarenhet utav detta? Förstår att det såklart skiljer sig från person till person, men som allmän riktlinje bara. Har tidigare kört 4 samt 5-split. Men känner att det räcker med 3 dagar i veckan p.g.a fysiskt tungt arbete.

Svar: Coming soon! =) /Mackster
Marcus Follin

2012-07-31 @ 13:40:15
Postat av: carlos

tja

vilka magövningar kör du?

2012-08-08 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0